مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مزایای روغن سیاه دانه شامل بهبود عملکرد سیستم ایمنی، تعادل کلسترول، مبارزه با عفونت با  سیاه دانه، مبارزه با بیماری های مضر، کاهش التهاب، کاهش خطر ابتلا به سرطان های خاص و بهبود عملکرد شناختی می شود. سایر خواص سیاه دانه شامل حمایت از سلامت کبد، مبارزه با دیابت نوع 2، بهبود سلامت پوست، حمایت از سلامت چشم و حمایت از رشد مو است.

منابعی از لینک ها و سایت ها:

خواص سیاه دانه


 سیاه دانه


 طریقه مصرف سیاه دانه


 خواص سیاه دانه برای لاغری


 خواص سیاه دانه برای مو  


سیاه دانه  + بررسی مزایای آن

 تحقیقات آزمایشگاهی در سالهای اخیر نیز نشان می دهد که تیموکینون، مولکول فراوان زیستی فعال در روغن دانه ی سیاه، باعث ایجاد آپوپتوز (مرگ سلولی برنامه ریزی شده) در سلول های لوسمی، سلول های سرطان پستان و سلول های تومور مغزی می شود.  علاوه بر این، محققان مرکز سرطان سیدنی کیمل خواص سیاه دانه در جفرسون بهداشت نشان داده اند که نه تنها دانه های سیاه دانه می توانند از سلول های سرطانی پانکراس خالی شوند، بلکه به نظر می رسد که مانع توسعه سرطان پانکراس نیز می شود. این توانایی پیشگیری از سرطان به تیموویونون دانه سیاه و خواص ضد التهابی آن مربوط است 


خواص سیاه دانه + بررسی مزایای آن

روغن دانه ای سیاه چربی خالص از دانه های nigella sativa است که یک گل مشترک شبیه به جنوب و جنوب غربی آسیا است. این اغلب به عنوان سیبیاس سیاه و یا به سادگی دانه های سیاه شناخته می شود و دانه گیاه انگور است. بذر این گیاه در سالهای هزار و هفتاد و هشتاد و هفتاد و هشتاد و هفتاد و هشتاد و هفتاد و هفتاد و هفتاد و هشتاد و هفتاد و هشتاد و هفتاد و هشتاد و هفتاد و هشتاد و هشتاد و هشتم، استفاده از روغن به میزان مصرف دانه به میزان سیاه دانه قابل توجهی متفاوت است زیرا تقریبا 30٪ روغن است و بنابراین باید روغن ذوب شده را بعنوان جداگانه به دانه ای که از آن تولید می شود جدا کنیم. دانه ها در غذاها، نان تیکه ای و پنج ادویه در میان سایر غذاها استفاده می شود. این مقاله مزایای سلامتی را که علم برای روغن دانه های سیاه نشان داده است، برجسته می کند.   


 

خواص سیاه دانه برای مو + بررسی مزایای آن

روغن دانه سیاه چیست؟ روغن سیاه دانه نفتی است که در سیلیس سیاه یافت می شود، که روغن آن یک نسخه مایع ضد خالص و خالص از این چربی ها است. به عنوان یک روغن، کالری حاوی 9 کالری در هر میلی گرم (یا 1 میلی لیتر) است که آن را یک غذای بسیار پر انرژی می داند، خواص سیاه دانه  هرچند قطعا در افرادی که به وزن بدنشان توجه زیادی نداشته باشند مصرف شود. در سالهای اخیر با کشف مزایای بهداشتی و سیستم های ایمنی بدن که با دوز نسبتا کم به دست می آید، محبوب شده است. 


 

خواص سیاه دانه برای لاغری + بررسی مزایای آن

بهبود عملکرد ایمنی هر دو ادویه و روغن متمرکز قادر به بهبود عملکرد سیستم ایمنی در مقیاس متوسط در هنگام استفاده از دوزهای آشپزی و روش های پخت و پز است. این بدان معنی است که یک روش نسبتا آسان برای به دست آوردن اثرات مثبت بدون مقدار زیادی تلاش وجود دارد - اضافه کردن روغن دانه های سیاه به curries و فرآیندهای پخت و پز می تواند به شدت برای سلامتی مفید استسیاه دانه  تعادل کلسترول چربی های خوب موجود در روغن دانه های سیاه باعث افزایش نسبت HDL به کلسترول LDL در خون می شوند. این باعث کاهش فشار خون، بهبود سوخت و ساز بدن و کاهش احتمال بیماری های مانند آترواسکلروز می شود. پلاکت های پایه در جریان خون باعث کاهش جریان خون و آسیب سیستم قلبی می شود.


 

طریقه مصرف سیاه دانه + بررسی مزایای آن

پشتیبانی از سلامت و عملکرد کبد

همانطور که هسته پردازنده اصلی شیمی بدن است، کبد نه تنها مسئول تولید مواد شیمیایی است که ما را زنده نگه می دارد و سالم است، اما همچنین سموم و دیگر مواد شیمیایی مضر را تبدیل به ترکیبات قابل تحمل تر دفع شود. مصرف سیاه دانه  این بدان معنی است که کبد مقدار زیادی از استرسهای مکانیکی و شیمیایی را به وجود می آورد تا ما را زنده نگه دارد و رژیم غذایی نامطبوع و انتخاب های شیوه زندگی که ما انجام می دهیم، به طور کلی با سن ما کبد ما روبرو می شود.


 

خواص سیاه دانه چیست + بررسی مزایای آن

یافته های اولیه نشان می دهد که روغن سیاه دانه ممکن است یکی از تعدادی روغن و مکمل های گیاهی است که می تواند برای بهبود سلامت و عملکرد کبد مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به این که بسیاری از مردم رژیم غذایی ضعیف دارند، سیاه دانه  مصرف الکل و یا مواد مخدر بیش از حد (مانند تجویز یا تجویز)، ما معتقدیم که مهم است که برخی وقت ها واقعا مراقب کبد باشند. اگر شما به دنبال راهی برای جبران کردن بدن خود هستید، مراقبت مناسب برای کبد بهترین راه برای رفتن است.


 

 منابع : خواص سیاه دانه برای لاغری ، خواص سیاه دانه برای مو ، خواص سیاه دانه با ماست ، نحوه مصرف سیاه دانه ، طریقه مصرف سیاه دانه ، خواص سیاه دانه در طب اسلامی ، مضرات سیاه دانه ،

 

  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • دکتر سلام

خواص سیاه دانه

سیاه دانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی