مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
آیا برای درمان شپش سر حتما باید موهایمان را کوتاه کنیم؟ شاید خیلی وقت گذاشته باشید تا توانسته باشید که موهایتان را بلند کنید و الان شاهد وجود  شپش در آنها هستید. خیلی ناراحت کننده است که بخواهید موهای خود را کوتاه کوتاه کنید. چه راهکارهای دیگری برای درمان  شپش سر به غیر از کوتاه کردن موها وجود دارد. چگونه آن را درمان کنیم؟

لینک هایی که به درد شما می خورد: 

درمان شپش
درمان شپش سر
دشمن شپش
شپش بدن
شپش مو
شپش سر

شپش سر در بزرگسالان

باید توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی، مدرسه پرستار مدرسه یا یک حرفه ای از اداره بهداشت محلی یا خدمات پشتیبانی کشاورزی تهیه شود. هویج سررشتی با میکروسکوپ به راحتی قابل مشاهده است. شپش سر آیا یک نور سیاه برای تشخیص عفونت های شپش مفید است؟ گاهی اوقات از نور سیاه استفاده می شود تا ببیند که آیا آنها در جوجه ها زندگی می کنند. برخی از گزارش ها نشان می دهد که جوجه های مبتلا به یخ زده زنده فلورسنت دارند. درمان آلرژی یونجه (pediculosis) چیست؟

شپش در بزرگسالان

لباس های خشک پاک که قابل شستشو نیستند (کت، کلاه، روسری و غیره)، و یا تمام لباس ها، حیوانات پر شده، کمربند و غیره را نگهداری کنید، که نمی توان آنها را به یک کیسه پلاستیکی شستشو یا تمیز کرد و آن را دو هفته تمیز کنید. شپش (تا این زمان، هر گربه ای که جان سالم به در برده است، از بین خواهد رفت و پنجه ها بدون منبع تغذیه می میرند). شانه ها و برس ها را برای یک ساعت در مالش الکل، لیسول یا شستشو با صابون و آب گرم (130 F، 55 درجه سانتیگراد) خیس کنید و سپس در کیسه قرار دهید و برای مدت دو روز در فریزر قرار دهید.  

درمان شپش سر در بزرگسالان

Pyrethrins (اغلب همراه با piperonyl butoxide، در محصولات نام تجاری: A-200، Pronto، R & C، RID، Triple X): Pyrethrins عصاره طبیعی گل گل رز است. اگر چه پیرترین ها امن و موثر نیستند، تخم هایشان (کشتار تخم مرغی) نیستند و تنها می توانند شته های خزنده را بکشند و نه کاسه ها را نابود کنند. این کاربرد برای خشک کردن مو و اجازه دادن درمان شپش سر به مدت 10 دقیقه باقی می ماند اما دیگر. پس از 10 دقیقه، مو را باید با آب گرم و سپس پاک کنید. در نهایت، حوله خشک (بدون خشک کن مو). درمان دوم در هفت تا ده روز برای کشتن هر یک توصیه می شود

دشمن شپش در بزرگسالان

شپش تازه شکست های درمانی به علت پیشرفت مقاومت به طور مشترک است. آنها را نباید در افرادی که آلرژی به گل داودی یا گلدان دارند. Pyrethrins برای استفاده در افراد 2 سال و بالاتر تجویز می شود. پرمتروین ها 1٪ (NIX): پرمیدروین ها شبیه به پریتین های طبیعی هستند. پرمستروین ها در سال 1986 معرفی شدند و ایمن و موثر هستنددشمن شپش  و ممکن است چندین روز بعد از درمان تخم های تازه تخم مرغی را از بین ببرند. این فرد ابتدا باید موهای خود را با استفاده از شامپو بدون تهویه مطبوع بپوشاند و موهای خشک را خشک کن تا اینکه هنوز هم مرطوب است اما مرطوب نیست. NIX را روی مو و پوست سر بمالید.

شپش بدن در بزرگسالان

اطمینان حاصل کنید که در پشت گوش و گردن قرار بگیرید. NIX را در مو به مدت 10 دقیقه ترک کنید، اما دیگر. شستشو مو به طور کامل و حوله خشک. درمان دوم ممکن است در هفت تا ده روز برای از بین بردن هر یخ زده تازه برداشته شود. نقص درمان معمولا شایع است، اما NIX را می توان در کودکان زیر 2 ماه استفاده کرد. Dimethicones (LiceMD، شپش بدن روغن های سیلیکون، Hedrin، NYDA): Dimethicones نوعی از روغن سیلیکون هستند. اعتقاد بر این است که این محصولات با پوشش سطوح و عمل به عنوان یک مانع فیزیکی عمل می کنند که در معرض آفتاب قرار می گیرند.

شپش مو در بزرگسالان

متاسفانه تحقیقات بسیار محدودی در مورد اثربخشی آنها انجام شده است. با این وجود، برخی مطالعات محدود نشان داده اند که میزان کشتن شپش ها نسبتا خوب است. این دی متیکون ها بیولوژیکی بی هوازی هستند و در انسان ها غیر سمی محسوب می شوند. در انگلستان، تقریبا به طور انحصاری مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از پزشکان بسیار موثر عمل می کنند. شپش مو عوامل دیگر: تعدادی از عوامل دیگر که برای درمان شپش استفاده می شود وجود دارد. بعضی عوامل روغن نارگیل و روغن درخت چای را با پرمترین یا پریترین ترکیب می کنند.
منابع : شپش ، شپش سر ، درمان شپش ، درمان شپش سر ، دشمن شپش ، شپش بدن ، شپش مو ، شامپو ضد شپش ، شامپو شپش
  • ۹۷/۰۵/۰۱
  • دکتر سلام

درمان شپش سر

شپش

شپش سر

نظرات (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی