مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
با داروی هیوسین آشنایی دارید؟ این دارو هم یکی از انواع داروهای ضد اسپاسم  و قرص اسهال می باشد که به شدت در درمان اسهال موثر واقع می گردد. این دارو یکی از بهترین داروها برای کاهش علائم سندر.م ر.ده تحریک پذیر می باشد و باعث بهبود دل پیچه و دل درد می گردد.


 

قرص اسهال چه خطراتی دارد؟

اگر اسهال دارید، در اینجا سه راه وجود دارد که می توانید ناراحتی خود را کاهش دهید: 1. مطمئن باشید که هیدراته شوید. وقتی که اسهال دارید، بدن شما می تواند بسیاری از مایعات و نمک را از دست بدهد، و باعث کم آبی شدن بدن می شود. اسم قرص اسهال مدفوع مکرر شسته و رطوبت به سرعت می تواند منجر به از دست دادن مایع شود. در اینجا چند روش آسان برای هیدرات شدن وجود دارد: انتخاب نوشیدنی های ورزشی دکتر Bickston می گوید:

اسم قرص اسهال و چه خطراتی دارد؟

"اما اسهال شدید، اسهال که بیش از چند روز طول می کشد یا قسمت های طولانی مدت اسهال، دلایل فراوانی برای دیدن پزشک است، زیرا می توانند چیزی جدی تر نشان دهند"، استفان بیچستون، استاد پزشکی داخلی و مدیر برنامه روانی التهابی روده در مرکز بهداشت دانشگاه ویرجینیا در ریچموند. همچنین لازم است به خاطر داشته باشید که درمان های اسهالی برای بزرگسالان، به ویژه دارو، ممکن است برای کودکان مبتلا به اسهال یکسان نباشد، بنابراین همیشه قبل از دادن هر گونه دارو به اطفال اطفال مراجعه کنید.

عوارض و خطرات قرص اسهال آور

با این حال، اگر متوجه علائم یک واکنش شدید آلرژیک شدید، از جمله: خارش، خارش / تورم (به ویژه صورت / زبان / گلو)، سرگیجه شدید، مشکل تنفس، به موقع به پزشک مراجعه کنید. این یک لیست کامل از عوارض جانبی احتمالی نیست. اگر اثرات دیگری را که در بالا ذکر نشده است متوجه شوید، با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید. در مورد عوارض قرص اسهال آور جانبی با پزشک خود مشورت کنید. این محصول ممکن است حاوی مواد غیر فعال باشد که می تواند واکنش های آلرژیک و سایر مشکلات را ایجاد کند. برای اطلاعات بیشتر با داروساز خود صحبت کنید.


قرص ضد اسهال چیست و چه خطراتی دارد؟

سعی کنید غذای رژیم غذایی را بخورید هنگامی که با کوتاهی اسهال مواجه می شوید، می خواهید رژیم غذایی خود را حفظ کنید. شما ممکن است بهترین را برای مایعات صحیح برای 24 ساعت اول پیدا کنید. سپس شما می توانید به آرامی غذاهای رژیمی را به رژیم خود اضافه کنید. اگر عوارض جانبی بسیار جدی دارید، از جمله: درد چشم / تورم / قرمزی، قرص اسهال تغییرات بینایی (مانند دیدن رنگین کمان در اطراف چراغ در شب)، به موقع به پزشک مراجعه کنید. واکنش بسیار حساس به آلرژیک این دارو نادر است.
منابع : قرص اسهال ، قرص اسهال آور ، قرص اسهال عفونی ، قرص ضد اسهال ، قرص اسهال و دل پیچه ، اسم قرص اسهال
  • ۹۷/۰۵/۰۵
  • دکتر سلام

قرص اسهال

قرص ضد اسهال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی