مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
با عوارض داروی بیزاکودیل آشنایی دارید؟ آیا می داید با مصرف قرص یا شیاف بیزاکودیل چه خطراتی را به جان می خرید؟ بعضی از داروها عوارض و خطرات زیادی برای بدن دارند آیا بیزاکودیل  هم خطرات زیادی دارد؟ اگر این سوالات در سر شما هم هست پیشنهاد می کنم این مقاله را حتما تا آخر مطالعه کنید.


 

شیاف بیزاکودیل

آنها انقباض عضله را افزایش می دهند که در طول توده مدفوع حرکت می کنند. نرم کننده مدفوع (نرم کننده) نرم کننده مدفوع (ملین کننده های نرم کننده مانند، Docusate) باعث تشویق جنین های روده به کمک مایعات به مدفوع و جلوگیری از توده های مدفوع خشک و سخت می شود. شیاف بیزاکودیل گفته شده است که این نوع ملایمت باعث ایجاد حرکت روده ای نمی شود، بلکه به بیمار اجازه می دهد تا حرکت روده ای بدون فشار ایجاد کند.

قرص بیزاکودیل

شیرینی های سنا در 30 دقیقه، اما ممکن است برای برخی از افراد تا 2 ساعت رخ ندهد. تعداد زیادی از محصولات ملین در بازار وجود دارد. دوز ملین های مختلف برای محصولات مختلف متفاوت خواهد بود. مقدار انما یا تعداد شیاف که شما استفاده می کنید قرص بیزاکودیل بستگی به قدرت دارو دارد. در صورت خرید این دارو بدون نسخه، دستورالعمل پزشک خود را در صورت تجویز این دارو تجویز نمایید، یا دستورالعمل ها را در جعبه دنبال کنید.

قرص بیزاکودیل برای لاغری

از آنجایی که کودکان معمولا نمیتوانند علائم خود را به خوبی توصیف کنند، قبل از دادن ملین به پزشک، باید توسط پزشک بررسی شوند. اگر تا به حال یک واکنش آلرژیک به دارو داشته اید. نحوه استفاده از بیساکودیل باید قرص بیزاکودیل برای لاغری فقط برای مدت کوتاهی استفاده شود. این به این دلیل است که روده شما می تواند شروع به تکیه بر این نوع ملین به کار ببرد تا کار خود را انجام دهد. اگر بعد از مصرف بیساکودیل به مدت پنج روز به یبوست مبتلا شوید، باید با پزشک خود صحبت کنید.

قرص بیزاکودیل برای بارداری

دارو یا داروهای دیگر که مورد نیاز است را حفظ نکنید. در صورت داشتن هرگونه واکنش غیرمعمول یا آلرژیک به داروهای این گروه یا داروهای دیگر، پزشک خود را مطلع کنید. اگر به سایر انواع آلرژیها نظیر رنگهای غذایی، قرص بیزاکودیل برای بارداری مواد نگهدارنده یا حیوانات نیز توجه داشته باشید، به پزشک حرفه ای خود نیز بگویید. برای محصولات غیر تجویز، برچسب ها یا مواد بسته بندی را با دقت بخوانید. اطفال کودکان (تا 6 سالگی) نباید به پزشکان تجویز شود.
منابع :بیزاکودیل ، قرص بیزاکودیل ، شیاف بیزاکودیل ، قرص بیزاکودیل برای بارداری ، قرص بیزاکودیل برای لاغری، قرص بیزاکودیل 5 میلی، دوز قرص بیزاکودیل 
  • ۹۷/۰۵/۰۷
  • دکتر سلام

بیزاکودیل

قرص بیزاکودیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی