مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
اثرات مثبت داروی لاکتولوز چه موقع دیده می شود؟ چند روز باید این دارو را مصرف کنید تا مدفوعتان نرم شود؟ معمولا پس از 24 ساعت از خوردن شربت لاکتولوز که گذشت، دل درد ناشی از یبوست در شما کاسته شده و شکمتان کار می کند. این دارو تاثیر بسزایی در درمان این بیماری دارد. منابعی از لینک ها و سایت ها:
لاکتولوز
شربت لاکتولوز
بهترین زمان مصرف لاکتولوز
شربت لاکتولوز در نوزادان
لاکتولوز در بارداری

داروی ملین لاکتولوز

اگر این اثرات خفیف باشند، ممکن است در عرض چند روز یا چند هفته از بین بروند. اگر آنها شدیدتر هستند و یا نمی روند، با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید. عوارض جانبی جدی اگر علائم شما احساس تهدید کننده زندگی شما را داشته باشند و یا فکر می کنید که شما یک اورژانس پزشکی دارید. عوارض جانبی جدی و علائم آنها می تواند شامل موارد زیر باشد:  لاکتولوز اسهال گاز حالت تهوع اگر علائم زیر را دارید، از مصرف لاکتولوز جلوگیری کنید و بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید: معده درد یا گرفتگی استفراغ  اگر دچار دیابت هستید و برای چندین ماه مقدار زیادی لکتولوز مصرف می کنید، این دارو ممکن است سطح قند خون شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این مورد، سطح قند خون خود را با دقت کنترل کنید و نتایج را با پزشک خود به اشتراک بگذارید.

 داروی ملین شربت لاکتولوز

اسهال شدید این می تواند باعث کمبود آب بدن شود (سطح آب بسیار کم در بدن شما). ناراحتی معده یا درد استفراغ سلب مسئولیت: هدف ما این است که شما را با اطلاعات مربوط و مرتبط ترین اطلاعات ارائه دهیم. شربت لاکتولوز با این حال، به دلیل اینکه مواد مخدر بر هر فرد متفاوت است، ما نمی توانیم تضمین کنیم که این اطلاعات شامل تمام عوارض جانبی احتمالی می شود. این اطلاعات جایگزین مشاوره پزشکی نیست. همیشه عوارض جانبی را با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی که سابقه پزشکی شما را می داند، در نظر بگیرید.

داروی ملین و  بهترین زمان مصرف لاکتولوز

لاکتولوز ممکن است با داروهای دیگر ارتباط برقرار کند محلول دهانی لکتولوز می تواند با سایر داروها، ویتامین ها، و یا گیاهانی که ممکن است مصرف کنید، ارتباط برقرار کند. تعامل زمانی اتفاق می افتد که ماده یک بهترین زمان مصرف لاکتولوز راهکار را برای یک داروی کار می کند. این می تواند مضر باشد یا از مصرف دارو جلوگیری کند. برای کمک به جلوگیری از تعاملات، پزشک باید تمام داروهای خود را به دقت مدیریت کند. اطمینان حاصل کنید که در مورد تمام داروها، ویتامین ها، و یا گیاهان که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

داروی ملین  شربت لاکتولوز در نوزادان

برای پیدا کردن این که چگونه این دارو ممکن است با چیز دیگری که در حال مصرف است تعامل داشته باشد، با پزشک یا داروساز صحبت کنید. نمونه هایی از داروهایی که می توانند باعث ایجاد تعامل با لاکتولوز شوند، در زیر آورده شده است. داروهایی که نباید با لکتولوز استفاده کنید این داروها را با لکتولوز مصرف نکنید. نمونه هایی از این داروها عبارتند از: شربت لاکتولوز در نوزادان آنتی اسیدها: شما نباید از آنتی اسیدها با لاکتولوز استفاده کنید. آنتاسیدها ممکن است از کارکرد خوب لاکتولوز جلوگیری کنند.ت عاملاتی که می تواند داروهای شما را کمتر موثر کند

داروی ملین  لاکتولوز در بارداری

هنگامی که با لاکتولوز استفاده می شود، این داروها می تواند لاکتولوز را کمتر موثر کند. این بدان معناست که برای درمان وضعیت شما نیز کار نخواهد کرد. نمونه هایی از این داروها عبارتند از: آنتی بیوتیکها مانند نومیدین: این داروها ممکن است از شکست لاکتولوز در روده بزرگ خود جلوگیری کند. اگر با لکتولوز با آنتی بیوتیک مصرف می کنید، لاکتولوز در بارداری پزشک شما به شما نزدیک خواهد شد. سلب مسئولیت: هدف ما این است که شما را با اطلاعات مربوط و مرتبط ترین اطلاعات ارائه دهیم. با این حال، به دلیل اینکه مواد مخدر در هر فرد متفاوت است، ما نمی توانیم اطمینان حاصل کنیم که این اطلاعات شامل همه تعاملات احتمالی می شود. این اطلاعات جایگزین مشاوره پزشکی نیست.
منابع : لاکتولوزشربت لاکتولوز, بهترین زمان مصرف لاکتولوز, شربت لاکتولوز در نوزادان, لاکتولوز در بارداری, شربت لاکتولوز در شیردهی, شربت لاکتولوز خارجی, قیمت شربت لاکتولوز
  • ۹۷/۰۵/۰۸
  • دکتر سلام

شربت لاکتولوز

لاکتولوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی