مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
چه کسانی مجاز هستند که داروی دمیترون را مصرف کنند؟ توجه داشته باشید که مصرف کنندگان داروی آپومورفین هرگز نباید این دارو را مصرف کنند چون با  قرص دمیترون تداخل دارویی داشته و باعث بروز مشکلات و عوارضی می گردد. کودکان زیر 4 سال مجاز به مصرف این دارو نیستند. منابعی از لینک ها و سایت ها:
دمیترون
قرص دمیترون در بارداری
قرص دمیترون
قرص دمیترون برای کودکان
بهترین زمان مصرف قرص دمیترون

دمیترون را چه کسانی باید مصرف کنند؟

این موارد موارد نابینایی گذرا در ظرف چند دقیقه تا 48 ساعت به طور متوالی حل شده است. داروهای سدیم سندروم سندروم سئرتونین (شامل وضعیت ذهنی تغییر یافته، بی اختیاری اتوایی و علائم عصبی عضلانی) با استفاده همزمان از آنتاگونیست های گیرنده 5-HT3 و دیگر داروهای سروتونرژیک، دمیترون از جمله مهارکننده های بازجذب سروتونین انتخابی (SSRIs) و مهارکننده های بازدارنده سروتونین و نورآدرنالین (SNRI). نظارت بر ظهور سندرم سروتونین اگر نشانه ها رخ دهد، قرص های دمیترون را قطع کنید و درمان حمایتی را آغاز کنید (به هشدارها و اقدامات احتیاطی (5.3) مراجعه کنید].

قرص دمیترون در بارداری و چه کسانی باید مصرف کنند؟

داروهای موثر بر آنزیمهای سیتوکروم P-450Ondansetron خود به نظر نمی رسد برای ایجاد و یا مهار سیستم آنزیم متابولیزه کننده داروهای سیتوکروم P-450 باشد (نگاه کنید به Pharmacology بالینی (12.3)]. از آنجا که دمیترون بوسیله آنزیم های متابولیزه کننده آنزیم سیتوکروم P-450 کبدی (CYP3A4، CYP2D6، CYP1A2) متابولیزه می شود، قرص دمیترون در بارداری القا کننده ها یا مهار کننده های این آنزیم ها ممکن است باعث کاهش ترشحات و در نتیجه نیمه عمر دمیترون شود. در بیماران تحت درمان با القاء کننده های قوی CYP3A4 (یعنی فنوتیوین، کاربامازپین و ریفامپین)، کلسترول او دمیترون به طور قابل توجهی افزایش یافت و غلظت ویتامین و دمیترون کاهش یافت. با این حال، بر اساس داده های موجود، هیچ تنظیم دوز برای قرص های دمیترون برای بیماران مبتلا به این داروها توصیه نمی شود.

قرص دمیترون را چه کسانی باید مصرف کنند؟

ترامادول اگر چه هیچ اثر متقابل داروی دارویی بین دمیترون و ترامادول دیده نشده است، داده ها از دو آزمایش کوچک نشان می دهد مصرف همزمان قرص های دمیترون ممکن است باعث افزایش مصرف ترامادول توسط بیمار شود. نظارت بر بیماران برای کنترل درد کمردرد هنگامی که دمیترون با ترامادول تجویز می شود. ChemotherapyCarmustine، etoposide و cisplatin بر روی فارماکوکینتیک های دمیترون تاثیر نمی گذارد. قرص دمیترون در یک آزمایش متقاطع در 76 بیمار کودکان، دمیترون وریدی غلظت های متابولیسم با دوز بالا را افزایش نمی دهد. آلفتنتین و آتراتاکوریم دمیترون قرص اثرات افسردگی تنفسی تولید شده توسط آلفنتانیل را تغییر نمی دهند یا درجه انسداد عصبی عضلانی تولید شده توسط اتتراوریوم.

قرص دمیترون برای کودکان و چه کسانی باید مصرف کنند؟

تعاملات با بیهوشی عمومی یا موضعی مورد مطالعه قرار نگرفته است. در مورد جمعیت خاص، سقط جنین، خلاصه ریسک، اطلاعات موجود، اطمینان از ارتباط قرصهای دمیترون و پیامدهای جنین ناشی از آن را دقیق نمی دانند. منتشر شده مطالعات اپیدمیولوژیک در مورد ارتباط بین دمیترون و نتایج جنین یافته های نامناسبی را گزارش کرده اند قرص دمیترون برای کودکان و محدودیت های روش شناختی مهم را مانع تفسیر شده اند (نگاه کنید به داده ها). مطالعات باروری در موش و خرگوش نشان می دهد که آسیب به جنین هنگامی که دمیترون در طول زمان زایمان حدود 6 و 24 بار بیشتر از حداکثر توصیه شده از خوراک دهانی 24 میلی گرم در روز بر اساس سطح سطح بدن بود (به اطلاعات مراجعه شود) .

بهترین زمان مصرف قرص دمیترون و چه کسانی باید مصرف کنند؟

خطر پیش زمینه نقص مادر بزرگ و سقط جنین برای جمعیت نشان داده شده ناشناخته است. در جمعیت عمومی آمریکا، احتمال بروز تخمین زده شده از نقص مادر بزرگ و سقط جنین در حاملگی های شناخته شده بالینی به ترتیب 2٪ تا 4٪ و 15٪ تا 20٪ است. محدودیت های DataMedhodological داده های مطالعات اپیدمیولوژی، ارزیابی قابل اعتمادی از احتمال بالقوه نتایج بدست آمده از جنین بهترین زمان مصرف قرص دمیترون با استفاده از دمیترون در دوران بارداری. دو مطالعه کوهورت گذشته گذشته از مصرف دمیترون در دوران بارداری منتشر شده است. در یک مطالعه با 1349 نوزاد متولد شده در زنان که استفاده از اندونسترون را گزارش دادند و یا در سه ماهه اول تجویز یک دمیترون دریافت کرد، هیچگونه خطر بالقوه مادرزادی مادرزادی مادرزادی در تجزیه و تحلیل جمع آوری مشاهده نشد.
منابع : دمیترون, قرص دمیترون در بارداری, قرص دمیترونقرص دمیترون برای کودکانبهترین زمان مصرف قرص دمیترون, شربت دمیترون, آمپول دمیترون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی