مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
آیا می دانید برای کنترل علائم بیماری آسم از چه داروهایی میتوان استفاده کرد؟ یکی از این داروها پردنیزولون می باشد که با تضعیف سیستم ایمنی بدن به کاهش حملات ناشی از آسم می پردازد. برای اینکه بدانید این دارو در چه زمینه های دیگری کاربرد دارد با ما همراه باشید.


 

پردنیزولون و کنترل علائم بیماری آسم

عوارض عمومی ممکن است شامل موارد زیر باشد: احتباس مایعات (تورم در دست یا مچ پا)؛ سرگیجه، احساس چرخش، تغییرات در دوره قاعدگی، سردرد، درد عضلانی ضعف؛ ناراحتی ناراحتی، نفخ. این لیست کامل عوارض جانبی نیست و ممکن است دیگران رخ دهند. در مورد عوارض جانبی با پزشک خود مشورت کنید. پردنیزولون چیست اعمال به پردنیزولون: مایع خوراکی، محلول دهانی، سوسپانسیون دهانی، شربت دهان، قرص خوراکی، قرص خوراکی همراه با اثرات مورد نیاز، پردنیزولون ممکن است برخی از اثرات ناخواسته را ایجاد کند. اگرچه تمام این عوارض جانبی ممکن است رخ ندهد، اما اگر رخ دهد، ممکن است به مراقبت پزشکی نیاز داشته باشند.

قطره پردنیزولون و کنترل علائم بیماری آسم

در صورت داشتن یک پریود، به پزشک خود مراجعه کنید: تنگی نفس (حتی با شدت خفیف)، تورم، افزایش سریع وزن؛ کبودی، ته نشینی پوست یا هر زخمی که نمی تواند بهبود یابد؛ افسردگی شدید، تغییرات شخصیتی، افکار غیرمعمول یا رفتار؛ درد جدید یا غیرعادی در یک دست یا پا یا در پشت؛ مدفوع خونریزی یا تار، قطره پردنیزولون سرفه کردن خون یا استفراغ که به نظر می رسد مانند محل قهوه؛ درد شدید در معده فوقانی شما پشت، تهوع و استفراغ؛ تشنج (تشنج)؛ پتاسیم Orlow - گرفتگی عضلات پا، یبوست، ضربان قلب نامنظم، لرزش در قفسه سینه، افزایش تشنگی یا ادرار، بی حسی یا سوزش. استروئید ها می توانند رشد در کودکان را تحت تأثیر قرار دهند. در صورت استفاده از پردنیزولون، کودک شما در هنگام استفاده از پردنیزولون به طور طبیعی رشد نمی کند.

قرص پردنیزولون برای کودکان و کنترل علائم بیماری آسم

واکسن های زنده عبارتند از سرخک، اوریون، سرخجه (MMR)، فلج اطفال، روتا ویروس، تیفوئید، تب زرد، واریسلا (مرغ)، زوستر (زونا) و واکسن آنفلوانزای خوکی (واکسن) عوارض ناشی از تماس با افرادی که بیمار هستند یا عفونت دارند. اگر شما در معرض ابتلا به سرفه و تورم هستید، با پزشک خود مشورت کنید.  قرص پردنیزولون برای کودکان این شرایط می تواند در افرادی که از داروهای استروئید استفاده می کنند، جدی و یا حتی کشنده باشد. عوارض جانبی پرنیزولون اگر علائم یک واکنش آلرژیک دارید، می توان به کمک های اورژانسی کمک کرد. تنفس سخت تورم چهره، لبها، زبان یا گلو.

چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم؟

انتظار می رود بیش از حد از پردنیزولون علائم تهدید کننده زندگی را ایجاد کند. با این حال، استفاده طولانی مدت از دوزهای استروئیدی بالا می تواند منجر به علامت شود تغییرات در شکل یا مکان چربی بدن (به خصوص در صورت، گردن، پشت و کمر)، افزایش آکنه یا موی صورت، مشکلات قاعدگی، ناتوانی جنسی یا از دست دادن علاقه به رابطه جنسی است. چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم در هنگام مصرف پردنیزولون چه باید بکنم؟ در هنگام استفاده از پردنیزولون واکسن زنده را دریافت نکنید. واکسن ممکن است در طول این مدت هم کار نکند و ممکن است به طور کامل شما را از بیماری نجات ندهد.

قرص پردنیزولون در بارداری و کنترل علائم بیماری آسم

دوز اولیه پردنیزولون (قرص قرص پردنیزولون (قرص پردنیزولون قرص) قرص) ممکن است از 5 تا 60 میلی گرم در روز بسته به نوع بیماری مورد استفاده در درمان متفاوت باشد. در موارد شدت کمتر، دوزهای پایین معمولا به اندازه کافی کفایت می کنند، در حالی که در بیماران انتخاب شده ممکن است نیاز به دوزهای اولیه بالاتر باشد. قرص پردنیزولون در بارداری دوز اولیه باید حفظ شود یا تا زمانی که یک پاسخ رضایت بخش ذکر شود، باید تنظیم شود. اگر بعد از یک دوره معقول، عدم پاسخ بالینی رضایت بخش باشد، پردنیزولون (قرص پردنیزولون (قرص پردنیزولون قرص قرص) باید قطع شود و بیمار به سایر درمان های مناسب منتقل شود.
منابع :پردنیزولون , پردنیزولون چیست, قطره پردنیزولون, قرص پردنیزولون برای کودکان, چگونه قرص پردنیزولون را قطع کنیم, قرص پردنیزولون در بارداری, بهترین زمان مصرف قرص پردنیزولون, قرص پردنیزولون و جوشقرص پردنیزولون برای سرفهقرص prednisone,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی