مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
در مورد رژیم کانادایی دانش بدست آورید. در ابتدا عوارض و فواید آن را خوب مطالعه کنید و اگر دیدید که کفه ترازوی طرف عوارض خیلی بیشتر است از گرفتن این رژیم غذایی خودداری کنید. سعی کنید بیشتر مراقب سلامتی خود باشید. داشتن تنی سالم بهتر از تنی متناسب است. منابعی از لینک ها و سایت ها:
رژیم کانادایی
برنامه هفتگی رژیم کانادایی
نظرات در مورد رژیم کانادایی
گرفتن رژیم کانادایی
رژیم کانادایی اصلی

رژیم کانادایی و آنچه که باید بدانید

با این حال، حقیقت این است که رژیم با هیچ یک از نهاد های نظامی یا دولتی وابسته نیست. رژیم نظامی همچنین به چند نام دیگر نیز شامل رژیم نیروی دریایی، رژیم ارتش و حتی بستنی رژیم غذایی کانادایی رژیم غذایی کانادایی: رژیم نظامی یک رژیم غذایی کانادایی کم کالری است که ادعا می کند که کاهش وزن قابل توجهی را فقط در یک هفته افزایش دهد. چطور رژیم غذایی کانادایی نظامی کار می کند؟ رژیم 3 روزه رژیم کانادایی نظامی واقعا تقسیم شده است o 2 فاز در یک دوره 7 روزه. برای 3 روز اول، شما باید یک برنامه غذای کم کالری برای صبحانه، ناهار و شام را دنبال کنید. بین وعده های غذایی میان وعده های غذایی وجود ندارد. مصرف کل کالری در این مرحله تقریبا 1100 تا 1400 کالری در روز است. این بسیار پایین تر از مصرف متوسط بزرگسالان است، اما شما می توانید کالری مورد نیاز خود را با استفاده از این ماشین حساب بررسی کنید. برای 4 روز باقی مانده هفته شما تشویق می شود که سالم غذا بخورید و ادامه مصرف کالری خود را حفظ کنید.

برنامه هفتگی رژیم کانادایی و آنچه که باید بدانید

طرفداران رژیم ادعا می کنند که می توانید چندین بار رژیم غذایی کانادایی را تا زمان رسیدن به وزن هدف خود تکرار کنید. خط مشی: 3 روز اول رژیم نظامی یک برنامه غذای آماده و محدودیت کالری را شامل می شود. 4 روز باقی مانده محدودیت های کمتر دارد. برنامه غذا این برنامه غذایی سه روزه در رژیم نظامی است. برنامه هفتگی رژیم کانادایی روز 1 این برنامه غذایی برای روز اول است. این مقدار حدود 1400 کالری است. یک قاشق غذاخوری نان تست با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی. نصف گریپ فروت. یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری). نهایت: یک تکه تست. نیم فنجان تون. یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری). ناهار: 3 اونس (85 گرم) خدمت گوشت با یک فنجان لوبیا سبز. سیب کوچک. نصف موز. یک فنجان یخ کرم وانیلی. روز 2 این وعده های غذایی روز 2 است که به حدود 1200 کالری می رسند. یک قاشق چای خوری. تخم مرغ. نصف موز.

نظرات در مورد رژیم کانادایی و آنچه که باید بدانید

فنجان قهوه یا چای (اختیاری). نوشیدنی: یک تخم مرغ پخته شده. فنجان پنیر .5 کراکرهای سوری. فنجان قهوه یا چای (اختیاری). دوک: دو هات داگ، بدون فلفل. نصف فنجان هویج و نیم فنجان بروکلی. نصف موز. نصف فنجان بستنی وانیلی. روز 3 برنامه روز 3 است که مقدار آن حدود 1100 کالری است. ظرفیت 1 اونس قطعه ای از چدور c قهوه ای کره ای. سیب کوچک. فنجان قهوه یا چای (اختیاری). ناهار: یک تکه تست. تخم مرغ،نظرات در مورد رژیم کانادایی  پخته شده با این حال دوست دارید. فنجان قهوه یا چای (اختیاری). ناهار: یک فنجان تون. نصف موز. 1 فنجان بستنی وانیلی. به راحتی به عنوان قهوه یا چای که می خواهید بخورید تا زمانی که کالری از قند یا کرم اضافه نکنید. نوشیدن مقدار زیاد آب نیز. 4 روز دیگر باقی مانده از هفته همچنین شامل رژیم غذایی کانادایی است. اسنک ها مجاز می باشند و محدودیت های گروه غذایی وجود ندارد. با این حال، شما تشویق به محدود کردن اندازه بخش ها و مصرف کل کالری کمتر از 1500 در روز می شوید.

گرفتن رژیم کانادایی و آنچه که باید بدانید

شما می توانید یک لیست از وب سایت ها و برنامه ها برای ردیابی مصرف کالری خود را در این مقاله پیدا کنید. هیچ قانون دیگری برای 4 روز باقی مانده از رژیم غذایی کانادایی وجود ندارد خط بطلانی: 3 روز اول رژیم غذایی کانادایی دارای یک منوی مجموعه ای است، در حالی که 4 مورد کمتر محدود شده اند. گرفتن رژیم کانادایی شما هنوز هم تشویق می شوید که سالم بمانید و کالری را برای مدت 4 روز باقی بمانید. مکمل های مجاز مواد غذایی مجاز در فاز 3 روزه برای افرادی که دارای محدودیت های رژیم هستند، مجاز است، اما بخش ها باید همان مقدار کالری داشته باشند. به عنوان مثال، اگر آلرژی بادام زمینی، شما می توانید کره بادام زمینی را برای کره بادام بچرخانید. همچنین اگر بخواهید گیاهخوار باشید، یک فنجان تون را برای بعضی از بادام بچینید. همه چیز مهم این است که کالری باقی می ماند. اگر برنامه غذا را به هیچ وجه تغییر ندهید، باید شمارش کالری را انجام دهید.

رژیم کانادایی اصلی و آنچه که باید بدانید

طرفداران رژیم نظامی مشروب نوشیدن آب لیمو داغ را توصیه می کنند اما نوشیدنی های مصنوعی شیرین را توصیه می کنند. با این حال، هیچ دلیلی علمی وجود ندارد که این امر می تواند یک ایده خوب باشد. خط قرمز: اگر محدودیت های رژیم غذایی کانادایی دارید، مجاز می شوید غذاهای کالری مساوی را جایگزین کنید. آیا بر اساس شواهد رژیم نظامی است؟ رژیم نظامی با این حال، به طور متوسط افراد به دلیل محدودیت کالری در طول هفته، به احتمال زیاد چندین کیلو وزن را از دست می دهند. اگر کالری کمتری به بافت چربی وارد شود، چربی آن از بین می رود. رژیم کانادایی اصلی دوره. با این حال، طرفداران رژیم ادعا می کنند که به دلیل "ترکیب غذا" در برنامه غذا، از دست دادن وزن خاصی سود می برد. گفته می شود این ترکیبات متابولیسم شما را افزایش می دهند و چربی ها را می سوزانند اما در این ادعا هیچ حقیقتی وجود ندارد. چای سیاه و چای حاوی ترکیباتی است که می تواند کمی متابولیسم را افزایش دهد، اما ترکیبات شناخته شده غذا قادر به انجام این کار نیست .
منابع : رژیم کاناداییبرنامه هفتگی رژیم کانادایینظرات در مورد رژیم کانادایی,گرفتن رژیم کانادایی, رژیم کانادایی اصلیافراد موفق در رژیم کاناداییمیان وعده در رژیم کاناداییعوارض رژیم کاناداییچگونه رژیم کانادایی بگیریمخوردن میوه در رژیم کاناداییفواید رژیم کانادایی
  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • دکتر سلام

رژیم کانادایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی