مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
آیا ممکن است فردی که باردار است، دچار کیست تخمدان شود. بعضی از افراد می گویند که زمانی که باردا هستیم امکان ندارد دچار کیست شویم. ولی این درست نیست و حتی این افراد هم می توانند به کیست تخمدان دچار شوند. آیا کیست تخمدان مشکلی در ادامه بارداری آنها ایجاد نمی کند؟ با ما باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
کیست تخمدان
کیست تخمدان در دختر
جراحی کیست تخمدان
درمان کیست تخمدان
کیست تخمدان و بارداری

کیست تخمدان و آگاهی بیشتر

مطمئن باشید می توانید احساس ضعف مشابهی با یبوست دریافت کنید، اما اگر شما در هر دو تخمدان کیست داشته باشید، این احساس فقط یک طرف لگن شما اعتصاب کنید دکتر Chapman-Davis می گوید: اگر عادات تناسب اندام شما خوب است اما شما برای دو تا سه هفته این احساس را تجربه کرده اید، ارزش تشخیص این که اگر یک کیست تخمدان ممکن است کیست تخمدان سرزنش شود، می توانید بگویید: مطالعه بیشتر: خطر ابتلا به سرطان تخمدان را ارزیابی کنید. به نظر دکتر چپمن دیویس، احساس می کنید که تمایل دارید تمام زمان ها را بشویید، احساس می کنید که مجبور هستید همه زمان ها را بشویید (اما ممکن است نتوانید بروید).

کیست تخمدان در دختر و آگاهی بیشتر

یکی دیگر از نشانه های کیست تخمدان که بسیاری از زنان به آن اشاره می کنند. کیست در برابر مثانه شما فشار می آورد، ممکن است احساس کنید که مجبورید ادرار کنید، "او می گوید. "یا برخی از زنان احساس می کنند که باید بیشتر بپردازند، اما برای آنها سخت تر است" کیست تخمدان در دختر به دلیل انسداد توسط کیست. مسائل مربوط به ادرار تماس دکتر را می دهد. خانم نشسته روی توالت 5. درد در طول رابطه جنسی اگر شما داشتن رابطه جنسی نفسانی و احساس درد در یک طرف در مقابل دیگر، احتمال وجود دارد که به یک کیست تخمدان مربوط باشد. "برخی از کیست

جراحی کیست تخمدان و آگاهی بیشتر

دکتر، چپمن دیویس، می گوید هنگامی که بزرگ می شوند، می توانند پشت رحم قرار بگیرند و در این صورت به راستی در سمت راست دهانه رحم قرار می گیرند. "بنابراین شما ممکن است درد را با نفوذ عمیق احساس کنید." Endometriomas (کیست تخمدان مربوط به اندومتریوز) همچنین می تواند باعث درد در هنگام رابطه جنسی شود، جراحی کیست تخمدان زیرا آنها در نزدیکی دهانه رحم واقع می شوند. او هیچ دلیلی برای از دست دادن رابطه جنسی ندارد. بلافاصله با گینای خود صحبت کنید تا بتوانید علت را مشخص کنید و رابطه جنسی داشته باشید. بیشتر بدانید: آیا هیسترکتومی - و برای زنان جوان شایع است؟

درمان کیست تخمدان و آگاهی بیشتر

دکتر چپمن دیویس، دکتر چپمن دیویس می گوید: "شما در لگن خود به اندازه ی کافی نداشتید، به طوری که وقتی کیست می شود، بسته به محل لگن، می تواند منجر به درد پشت یا درد شود. او می گوید که کیست می تواند اعصاب را که در پشت لگن شما اجرا می شود، فشرده کند. اگر پزشک شما به نظر نمی رسد چگونگی ایجاد سیاتیک درمان کیست تخمدان شما را تشخیص دهد ممکن است زمان کشیدن کیست تخمدان به عنوان یک منبع بالقوه باشد. اوستایی کیست سریع کلیه کیست های اوریورین نسبتا رایج هستند. آنها کیسه های پر از مایع هستند که در تخمدان های زن تشکیل می شوند. علائم کیست تخمدان به میزان زیادی بر اندازه کیست بستگی دارد.

کیست تخمدان و بارداری و آگاهی بیشتر

بسیاری از کیست تخمدان هیچ نشانه ای ندارند. کیست های بزرگ تخریب شده یا تخریب شده می توانند علایم شامل درد، فشار لگن یا ناراحتی ایجاد کنند. سونوگرافی واژن (لگنی) می تواند برای نشان دادن حضور کیست تخمدان باشد. کیست های تخمدان می توانند از نظر اندازه متفاوت باشند. بسیاری از آنها بسیار کوچک هستند، کیست تخمدان و بارداری در حالی که کیست های مرتبط با تومور تخمدان ممکن است قطر 12 اینچ یا بیشتر باشد. در برخی موارد، کیست تخمدان می تواند مشکلات در دوره های قاعدگی مانند خونریزی غیرطبیعی یا نامنظم داشته باشد. تظاهر (خونریزی نور) از واژن نیز ممکن است به علت برخی کیست تخمدان رخ دهد.
منابع : کیست تخمدان در دخترکیست تخمدانجراحی کیست تخمداندرمان کیست تخمدان, کیست تخمدان و بارداریعلت کیست تخمداندرمان گیاهی کیست تخمداناندازه کیست تخمدانپارگی کیست تخمدانکیست تخمدان هموراژیکاگر کیست تخمدان بترکد چه میشود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی