مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
چه چیزی باعث خارش واژن می شود و چطور خارش واژن با عسل و جوش شیرین درمان می شود؟ چه چیزی باعث خارش واژن  است؟ درمان خارش واژن چیست؟ راه های جلوگیری از خارش واژن چیست؟ روش های طبیعی که می توانند در خارش واژن استفاده شوند و سالم باشند چیست؟ پاسخ به این سوالات در مورد خارش واژن را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید...

منابعی از لینک ها و سایت ها:





خارش واژن + نکات مهم درباره آن

بیشتر: سلامت من رژیم غذایی پروتئین با پروتئین بالا MuscleFood را انجام دادم - این چیزی است که اتفاق افتاده است. زن سه ساعت در A & E می گذرد و می گوید که تامپون گمشده اش هیچ وقت واقعا وجود نداشت. کتاب من زندگی را نجات داد و این همه من تا به حال می خواستم که Trichomoniasis خوب باشد، آرام باشم. Trichomoniasis یک خارش واژن عفونت منتقله از راه جنسی است که توسط یک انگل مضطرب کوچک، تریکوموناس واژینال ایجاد شده است. تا حدود نیمی از افراد مبتلا به هیچ نشانه ای ندارند، بنابراین مهم است که به طور منظم بررسی کنید، حتی اگر کاملا احساس خوبی داشته باشید، اما یکی از نشانه های شایع ترخونانیاز، خارش در واژن است.

درمان خارش واژن + نکات مهم درباره آن

سایر علائم عبارتند از تغییر در ترشحات، که ممکن است ضخیم، روده، زرد و سبز در رنگ باشد، یا بوی ناخوشایند داشته باشند. هنگام ادرار یا داشتن رابطه جنسی نیز ناراحتی را تجربه خواهید کرد و ممکن است تورم در اطراف واژن مشاهده شود. خوشبختانه این STI را می توان با آنتی بیوتیک درمان کرد. اگر فکر می کنید که ممکن است آن را داشته باشید، به درمان خارش واژن پزشک خود مراجعه کنید و تا زمانی که کاملا روشن نباشد، رابطه جنسی نداشته باشید. همکاران جنسی شما باید مطلع شوند و همچنین بررسی شوند. (تصویر: Ella Byworth برای Metro.co.uk) تغییرات هورمونی با استفاده از یک روش پیشگیری از بارداری هورمونی و یا گذر از یائسگی می تواند باعث خارش در داخل به علت کاهش تولید استروژن، که همچنین می تواند خشکی.

خارش واژن در بارداری + نکات مهم درباره آن

در مورد گزینه های خود با پزشک خود صحبت کنید، که احتمالا شامل استفاده از روان کننده یا مرطوب کننده است که مخصوصا برای واژن طراحی شده است. چرا زخم معده من است؟ بسیاری از علل خارش واژن در بالا نیز باعث خارش ورم ملتحمه می شوند، اما برخی از مسائل وجود دارد که احتمالا باعث خارش خارجی می شود. تماس با درماتیت خارش واژن در بارداری آیا شما استفاده از پانسمان های معطر، یک ژل دوش جدید، و یا مواد شوینده های مختلف شستشو؟ خارش شما می تواند واکنش به آن باشد. اگر بعد از اینکه شما یک محصول جدید را امتحان کردید خارش شما ظاهر شد، احتمالا مجرم را پیدا کرده اید. دوباره به محصول قدیمی خود بازگردید و ببینید آیا خارش شما ناپدید می شود.

خارش واژن به دلیل عفونت + نکات مهم درباره آن

محصولاتی که می توانند موجب تحریک ولو شوند عبارتند از: مواد شوینده، نرم کننده های پارچه، صابون های حمام و ژل دوش، لوسیون بدن، محصولات تمیز کننده زنانه، دستمال مرطوب بچه، تامپون ها، پد، کرم های ضد بارداری، کاندوم، کاغذ توالت، لباس های شیک مصنوعی و لباس زیر، و ناخن لهستانی. اگر خارش شما شدید باشد، ممکن است یک پماد استروئیدی تجویز شود - اما این فقط باید به توصیه GP شما مورد استفاده قرار گیرد، زیرا می تواند مشکل را افزایش دهد. تبخال تناسلی بزرگ یکی.  خارش واژن به دلیل عفونت اگر شما دچار خارش، سوزش یا سوزش در ناحیه یا اطراف خود هستید، ممکن است تبخال تناسلی داشته باشید. شما همچنین ممکن است یک تکه کوچک در اطراف ولو، حنجره، ران یا باسن، که به رنگ قرمز، زخم باز است، لکه دار شود.

  • ۹۷/۰۵/۳۱
  • دکتر سلام

خارش واژن

درمان خارش واژن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی