مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
دکتر شما با توجه به حساسیت بینی و چهره شما مشکل شما را تشخیص خواهد داد. یکی از روش های دیگر برای تشخیص سینوزیت پیشانی مزمن، آندوسکوپی بینی می باشد. لوله نازک و انعطاف پذیر (آندوسکوپ) با نور فیبر نوری که از طریق بینی شما وارد می شود، اجازه می دهد تا پزشک داخل سینوس های شما را ببیند. این نیز به عنوان Rhinoscopy  شناخته شده است.

 

سینوزیت پیشانی + بررسی نشانه های آن

ارگانیزم های جدا شده از بیماران مبتلا به سینوزیت مزمن به طور فزاینده ای نشان دهنده مقاومت آنتی بیوتیکی است. در واقع، مقاومت در برابر پنی سیلین برای S. pneumoniae در برخی از ایالات متحده در حدود 44٪ است. این گیاهان مقاوم به طور معمول در بیمارانی که دو یا چند دوره اخیر آنتی بیوتیک دریافت کرده اند، رخ می دهد. سینه های قاعدگی پیشانی، پیشانی و ماگزیلاری. شکل 3: Click to Enlarge موجودیت سینوزیت پیشانی متمایز، سینوزیت قارچی آلرژیک (AFS)، در بیماران مبتلا به کمبود ایمنی رخ می دهد و از یک واکنش ایمونولوژیک به قارچ هایی که سینوس ها را مستعممی می کنند، رخ می دهد. اکثر افراد مواجهه با اسپورهای قالب را در هوا چون آنها در محیط ما همه جا هستند. با این حال، افراد مبتلا به AFS یک واکنش حساسیت فوق العاده دارند که شامل پاسخ التهابی شدید ائوزینوفیل به قارچی است که سینوس ها را مستعمره کرده است.

درمان سینوزیت + بررسی نشانه های آن

این یک پاسخ غیر حساس به حساسیت به قارچ است که باید از سینوزیت قارچی تهاجمی تشخیص داده شود که بیشتر در بیماران مبتلا به دیابت و مبتلا به ایمن شناخته شده است. معیارهای تشخیصی AFS عبارتند از یافته های سینوزیت مزمن بر روی سی تی اسکن سینوس ها (مانند ضخیم شدن درمان سینوزیت مخاط، ضعف، پولیپ ها و سیگنالینگ با شدت بالا از محتوای پروتئین بالا در مخاط) و یا سیلیسینگ ضعیف قارچ ها در حفره های سینوسی در MRI در کشت سینوس، قارچ ها می توانند با موسیون آلرژیک مرتبط شده، که موکوس با ائوزینوفیل های تخمیر شده است، جدا شده است. تست پوستی آلرژیک می تواند تأیید کند که این بیماران دارای واکنش ایمونوگلوبولین E (IgE) به قالب هستند.

سینوزیت چیست + بررسی نشانه های آن

بازگشت به TopSigns و علائم سینوزیت باکتریایی در بزرگسالان اغلب با بیش از 7 روز از احتقان بینی، rhinorrhea گلودرد، قطره پس از زایمان و صورت صورت می گیرد درد و فشار، به تنهایی یا با درد مرتبط با درد گوش و دندان. ممکن است یک سرفه وجود داشته باشد که اغلب در شب به بدتر شدن می رسد. کودکان مبتلا به سینوزیت حاد ممکن است سابقه زایمان پس از زایمان یا سردرد را نداشته باشند، بنابراین سرفه و سینوزیت چیست رینوره اغلب نشانه های بیماری هستند. سایر علائم عبارتند از تب، حالت تهوع، خستگی، اختلالات بویایی و طعم و خواص آن، سینوزیت مزمن می تواند علائم خفیفی ایجاد کند که ماه ها ادامه داشته باشد. احتقان بینی و زهکشی پس از زایمان شایع ترین نشانه های سینوزیت مزمن هستند. سرفه مزمن که در شب و یا در بیداری در صبح توصیف می شود، همچنین علائم رایج سینوزیت مزمن است. شواهد بالینی سینوزیت مزمن ممکن است ظریف و کم آشکارتر از سینوزیت حاد باشد، مگر اینکه بیمار دچار تشدید حاد سینوزیت شود.

عوارض سینوزیت + بررسی نشانه های آن

از آنجایی که این تشخیص ممکن است دشوار باشد در تنظیم مراقبت های اولیه و یا در یک محیط بدون قابلیت های رادیوگرافی و یا رینو کولیکی، Lanza و کندی پیشنهاد یک سیستم طبقه بندی عمده و جزئی برای تعیین سینوزیت مزمن با علائم ظاهری (جعبه 2). جعبه 2 : علائم مرتبط با تشخیص سینوزیت عوارض سینوزیت مزمن درد یا فشار ناگهانی اسفنیک یا انسداد کامل انسدال یا انسداد تخلیه ناخن، تنگی یا تخلیه پس از زایمان و دیوید K. کندی، MD، رینوپروز ناشی از بزرگسالان تعریف، pp S1-S7. حق نشر 1997، با اجازه آکادمی آمریکایی از Otolaryngology سر و جراحی گردن، بنیاد جراحی گوش، فیزیکی. نشانه های فیزیکی معمول عبارتند از ادم مخاطی بینی، ترشحات بینی بینی و حساسیت سینوسی (با این حال، این یک حساس یا خاص نیست).
منابع : سینوزیت پیشانیدرمان سینوزیتسینوزیت چیستعوارض سینوزیتدرمان سینوزیت در طب سنتیسینوزیت درمان گیاهیداروی شیمیایی سینوزیتدرمان سینوزیت چرکی
  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • دکتر سلام

درمان سینوزیت

سینوزیت پیشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی