مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
آیا با خطرات سندرم تونل کارپال در میانسالی آشنایی دارید؟ چه کارهایی را می توان برای کمک به خود انجام داد؟ مچ دست خود را مستقیم نگه دارید، از یک اسپلینت یا برس استفاده کنید که مچ دست شما را در حالت خنثی نگه می دارد. با دکتر سلام همراه باشیذد تا در این مورد بیشتر بدانید.

 

سندرم تونل کارپال و خطرات آن در میانسالی

برخی از شایع ترین بیماری های مرتبط با سندرم تونل کارپال عبارتند از: احتباس دیسترویید دیسفونیک فلوئید از حاملگی یا اختلالات هوشیاری فشار خون یائسگی مانند آرتریت روماتوئید یا تروما به سندرم تونل مچ دست می تواند بدتر شود اگر مچ دست بیش از حد شدید باشد. حرکت مکرر مچ دست شما باعث تورم و فشردن عصب میانی می شود. این ممکن است نتیجه باشد: موقعیت مچ دست خود را در هنگام استفاده از سندرم تونل کارپال صفحه کلید یا ماوس در معرض تابش طولانی مدت از لرزش از استفاده از ابزار دست یا ابزار قدرت هر حرکت مکرر که مچ دست شما را بیش از حد گسترش می دهد، مانند پخش پیانو یا تایپ کردن که در معرض خطر سندرم تونل کارپ است؟ سندرم تونل کارپ در سه برابر بیشتر از مردان است. سندرم تونل کارپال اغلب در بین 30 تا 60 سالگی تشخیص داده می شود. شرایط خاصی باعث افزایش خطر ابتلا به آن می شود، از جمله دیابت، فشار خون بالا و آرتروز.

ورزش برای سندرم تونل کارپال و خطرات آن در میانسالی

عوامل موثر در ایجاد سندرم تونل کارپس عبارتند از سیگار کشیدن، نمک زیاد مصرف مواد غذایی، سبک زندگی بیحرکت، و شاخص توده بدنی بالا (BMI). کارهایی که شامل حرکت مکرر تکراری می شود عبارتند از: ساخت خط تولید کار خطوط کاری کار ساخت و ساز. افراد شاغل در این مشاغل ممکن است در معرض خطر ابتلا به سندرم تونل کارپال باشند. سندرم تونل کارپال علائم معمولا در امتداد مسیر عصبی به علت فشرده شدن ورزش برای سندرم تونل کارپال این سیگنال مشاهده می شود عصب مدیا دست شما ممکن است "به خواب رفتن" اغلب و رها کردن اشیاء. علائم دیگر عبارتند از: بی حسی، سوزن سوزن شدن و درد در انگشت شست و سه انگشت اول دست و پا، که درد ناحیه تناسلی خود را در شب می گذراند و باعث تداخل خواب در ماهیچه ها می شود. آیا سندرم تونل کارپس تشخیص داده می شود؟ سندرم تونل کارپ با استفاده از ترکیبی از تاریخچه، معاینه فیزیکی و آزمایشاتی که به نام مطالعات هدایت عصب انجام می شود.

سندرم تونل کارپال در بارداری و خطرات آن در میانسالی

معاینه فیزیکی شامل ارزیابی مفصلی از دست، مچ دست، شانه و گردن است تا سایر علل فشار عصب را بررسی کنید. پزشک شما به علائم حساسیت، تورم و هر گونه تغییر شکل در مچ دست خود نگاه خواهد کرد. آنها حساسیت به انگشتان و قدرت عضلات در دست شما را بررسی می کنند. مطالعات سندرم تونل کارپال در بارداری هدایت عصبی آزمون های تشخیصی هستند که می توانند سرعت هدایت عصب خود را اندازه گیری کنند. اگر عصبی در دست باشد، انگشت عصبی کندتر از حد طبیعی است، ممکن است سندرم تونل کارپال داشته باشید. چطور سندرم تونل کارپ درمان می شود؟ درمان سندرم تونل کارپال بستگی به درد و علائم شدید شما و ضعف دارد. در سال 2008، آکادمی جراحان ارتوپدی دستورالعمل هایی برای درمان موثر تونل کارپال منتشر شد. توصیه می شود سعی کنید در صورت امکان از درد تونل کارپال استفاده کنید.

سندرم تونل کارپال پا و خطرات آن در میانسالی

گزینه های غیر جراحی عبارتند از: اجتناب از موقعیت هایی که بر روی مچ دست خود قرار می گیرند، دست خود را در حالت خنثی نگه می دارند، به خصوص در داروهای درد زایمان و داروها، برای کاهش التهاب در هر شرایط اساسی شما ممکن است از جمله تزریق دیابت یا تزریق آرتروز استروئید به سندرم تونل کارپال پا ناحیه تونل کارپال خود برای کاهش التهاب برای اسپلیت های مچ دست داشته باشید. جراحی ممکن است ضروری باشد اگر آسیب جدی به عصب مدیان شما وجود داشته باشد. جراحی سندرم تونل کارپنج شامل برش باند بافتی در مچ دست است که از عصب مدون عبور می کند تا فشار عصب شما کاهش یابد. عوامل موثر بر موفقیت و یا شکست عبارتند از سن بیمار، مدت علائم، دیابت و ضعف (که معمولا نشانه دیر است). نتیجه این است که معمولا خوب است. چگونه می توانم از سندرم تونل کارپ جلوگیری کنم؟
منابع: سندرم تونل کارپالورزش برای سندرم تونل کارپالسندرم تونل کارپال در بارداریسندرم تونل کارپال پادرمان سندرم تونل کارپال در طب سنتیسندرم تونل کارپال بازوعمل جراحی سندرم تونل کارپالمچ بند طبی برای سندرم تونل کارپال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی