مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 علت ترشح بیش از اندازه و آنرمال آب دهان نوزاد چیست؟ درمان خانگی این عارضه شایع در نوزادان چیست؟ علت های احتمالی مرتبط با آبریزش دهانی در کودکان چیست؟ فوری ترین درمان آبرزش دهان نوزادان چیست؟خواهشمندیم برای کسب اطلاعات مفید و کاربردی در مورد این بیماری در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.


کاهش میزان ترشح آب دهان نوزاد

   در حالت استراحت، تقریبا 65 تا 70 درصد از بزاق توسط غدد زیر جمعی تولید می شود، 20 تا 25 درصد از طریق غدد پاروتید، 5 درصد توسط غدد زیر جلدی و باقی مانده توسط غدد بزاقی کوچک واقع در طبخ، مخاط مخاطب و زبان (1-3). در حالت استراحت، میزان ترشحات بزاق تخمین زده شده است 0.3 تا 1 میلی لیتر / 1.7 مترمربع بر دقیقه (3).غربالگری ترشح غدد بزاق عمدتا تحت کنترل سیستم عصبی پاراسمپاتیک است. تحریک پارازیمپاتیک غدد بزاقی موجب افزایش فعالیت آب دهان نوزادسلول های آکینار و دیکتال می شود که سبب افزایش بزاق می شود. اسیدهای preganglionic Parasympathetic که از هسته بزاق فوقانی حاصل می شوند از مغز می رسد و با عصب صورت به سمت عمودی خود در ماتویید حرکت می کنند، جایی که بعدا آنها را به عنوان عصب طحال Chorda Tympani (5) جدا می کنند. پس از خروج از گوش میانی، عصب chorda tympani به عصب زبان می پیوندد. الیاف preganglionic سپس سیناپس در ganglion submandibular، که در آن الیاف پس از گانگلیونی برای غربالگری غده های زیر جمجمه و غدد لنفاوی به وجود می آیند.


 موثر ترین و فوری ترین و بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد

   اسیدهای preganglionic Parasympathetic که ناشی از هسته سلیاک پایین تر است، مغز بافت عصب گلنسفارنکس را ترک می کنند. سپس فیبرها عصب گلوسو-فارنینگ را به سمت عصب جاکوبسن صعود می کنند (5). بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزادسپس فیبرها اعصاب سمپاتیک از سیستم کاروتید را به وجود می آورند تا شکل التهابی تامپنیکی را تشکیل دهند. فیبرهای التهاب گوشه میانی را به عنوان عصب پتروزال سطحی کمتر و سیناپس در گانگلیون ساعد قرار می دهد. سپس فیبرهای Postganglionic عصب حنجره ای به غدد پاروتید را دنبال می کنند.


نحوه درمان و راههای از بین بردن جوش صورت نوزاد

   غدد بزاقی نیز توسط سیستم عصبی سمپاتیک ایجاد می شود. الیاف سمیپاتیک در بخشهای قفسه سینه بالا از نخاع و سیناپس در گانگلیون فوقانی گردن رحم ظاهر می شوند. الیاف Postganglionic گانگلیون فوقانی گردن رحم را از بین می برند راههای از بین بردن جوش صورت نوزادراههای از بین بردن جوش صورت نوزادو آکین ها، کانال ها و رگ های خونی را از بین می برند. بنابراین، سیستم عصبی سمپاتیک می تواند جریان خون به غدد بزاقی را تحت تاثیر قرار دهد و سلولهای مایو اپیتلیال را با نتیجه خروج بزاق از غدد فعال کند



علت جوش سر سفید در صورت نوزاد یکساله

 Teething یکی از مهمترین نقاط قوت در رشد کودک است. خاطرات بزرگترین دندان های شما برای همیشه به پایان خواهد رسید. بعضی از بچه ها به سختی به نظر می رسد برای دیگران مشکل، این می تواند زمان بیشتری ناراحت کننده باشد. بیشتر نوزادان گیج و تحریک پذیر هستند. علت جوش سر سفید در صورت نوزاد علائم اولیه معمولا چند ماه قبل از اولین دندان ظاهر می شود و شما می توانید به 10 نشانه زیر اشاره کنید. در حالی که اکثر والدین معمولا در طول زمان خود با این مشکلات مواجه می شوند، با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید تا از علل احتمالی دیگر جلوگیری کنید، به خصوص اگر تب کودک شما به نظر می رسد یا آرام و یا بیمار باشد.


جوش صورت کودک یک ساله چگونه می توان درمان نمود؟

مراکز تولد، تغذیه با شیر مادر، گروه های بازی، مراقبت از کودکان و غیره.به عنوان دندان جدید به سطح می رسد، آدامس کودک شما ممکن است به طور فزاینده دردناک و دردناک تبدیل شود، منجر به خستگی و گریه می شود.2. خستگیاز 3 تا 4 ماه کودک شما ممکن است خسته تر از حد معمول باشد. دندان ها را تحریک می کند که ممکن است در بعضی از نوزادان بدتر شودسوزش سر دل و یا سیلوروره به کاهش بی اشتهایی بزاق و سایر مواد خوراکی از دهان اشاره داردجوش صورت کودک یک ساله (1). اگرچه ممکن است در کودکان سالم دچار خستگی شود، اما معمولا در کودکان مبتلا به نارسایی مزمن مشاهده می شود و نشانه های قابل توجه اجتماعی را مشاهده می کنند. علاوه بر ملاحظات زیبایی و بهداشتی، عوارض جدی پزشکی و عواقب روانی و اجتماعی ممکن است از این وضعیت بوجود آید. با وجود این، اطلاعاتی در ادبیات کودکان در مورد پوسیدگی وجود دارد. در این مقاله فیزیولوژی تولید بزاق و علت سقط جنین بررسی شده و رویکردی به مدیریت این مسئله ارائه شده است.


منابع : آب دهان نوزادبهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد, راههای از بین بردن جوش صورت نوزادعلت جوش سر سفید در صورت نوزادجوش صورت کودک یک سالهدرمان جوش صورت نوزاد در طب سنتیجوش قرمز صورت نوزادجوش ریز صورت نوزادآبریزش دهان نوزادعلت تف کردن نوزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی