مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

مجله پزشکی یک پزشک

خدمات پزشکی شامل لیفت با نخ ، جراحی بینی ، تزریق ژل ، عمل بینی ، سلامت ، پوست و مو

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
علل بروز بیماری پنجم چیست؟ بسیاری از باکتری هایی که حمل می شوند می توانند باعث عفونت و بیماری شوند. همیشه روشن نیست که چرا همان نوع باکتری که توسط یک کودک حمل می شود، باعث بیماری خفیف در کودک دیگر و عفونت جدی در بقیه کودکان می شود. منابعی از لینک ها و سایت ها:
بیماری پنجم
راه درمان بیماری پنجم
عوارض بیماری پنجم
تشخیص بیماری پنجم کودکان

بیماری پنجم + علل بروز آن

بهترین راه برای حفظ بیماری پنجم از گسترش عبارتند از: شستن دست ها به خوبی با صابون و آب گرم آب دهان و بینی در هنگام سرفه کردن یا عطسه کردن هنگامی که من باید از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی فرزند خود تماس بگیرم اگر فرزند شما وجود دارد: اگر علائم شما بهبود نیافته باشد یا علائم جدید نشانه های جدید بیماری پنجم در کودکان بیماری پنجم بیماری ویروسی باشد که باعث بروز خارش قرمز بر روی گونه ها می شود. سپس بثورات می تواند به بدن، بازو و پاها گسترش یابد. راش 2 تا 4 روز طول می کشد. علائم دیگر عبارتند بیماری پنجم از آبریزش بینی، گلودرد و تب کم. بیماری پنجم از طریق یک تماس مستقیم با مایع بینی و گلو از یک کودک به دیگری گسترش می یابد. همچنین می تواند از طریق تماس با خون آلوده پخش شود. درمان ممکن است شامل دارو برای کاهش تب و ناراحتی باشد. مراحل بعدی به شما کمک می کند تا بیشتر از بازدید از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی فرزندتان بیشترین بهره را ببرید: علت سفر و آنچه شما می خواهید اتفاق بیافتید قبل از بازدید شما، سؤالاتی را که می خواهید پاسخ دهید را بنویسید. در این دیدار، نام یک تشخیص جدید و هر نوع دارو، درمان یا آزمایش جدید را بنویسید.

راه درمان بیماری پنجم + علل بروز آن

همچنین دستورالعمل های جدیدی را که ارائه دهنده شما به فرزندتان می دهد، بنویسید. به همین دلیل است که دارو یا درمان جدید تجویز می شود و چگونه فرزند شما را کمک خواهد کرد. همچنین می دانیم که عوارض جانبی چه هستند.اگر وضعیت فرزندتان را می توان با روش های دیگری درمان کردید، می دانید. به همین دلیل توصیه می شود که یک آزمایش یا روش انجام شود و نتایج آن چه معنی می دهد. در مورد چی باید راه درمان بیماری پنجم انتظار داشته باشید که آیا کودک شما دارو مصرف نمی کند یا تست و یا روش. اگر فرزند شما یک قرار ملاقات در پی داشته باشد، تاریخ، زمان و هدف را برای آن بازدید بنویسید. چگونگی برقراری ارتباط با ارائه دهنده فرزندتان بعد از ساعت اداری. این مهم است اگر فرزند شما بیمار می شود و شما سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید. تشخیص: حدود نیمی از بزرگسالان به بیماری عفونت پاروویروس ایمنی دارند، که بیشتر به علت عفونت های دوران کودکی قبلی و بدون توجه است. افرادی که در معرض خطر عوارض شدید پاروویروس هستند ممکن است از آزمایش خون کمک بگیرند که می توانند تعیین کنند که آیا آنها به ویروس ایمنی دارند یا اینکه اخیرا آلوده شده اند.

عوارض بیماری پنجم + علل بروز آن

درمان برای یک عفونت پاروویروس عاری از عفونت، درمان خود مراقبتی در خانه به طور کلی کافی است. افراد مبتلا به کم خونی شدید ممکن است نیاز به بستری شدن و انتقال خون داشته باشند. کسانی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند ممکن است از طریق تزریق ایمونوگلوبولین از آنتی بادی ها برای درمان عفونت استفاده کنند. درخواست یک انتصاب در درمانگاه Mayo CliniqueLifestyle و درمان های خانگی درمان عوارض بیماری پنجم خود به طور عمده در کاهش نشانه ها و علائم و کاهش هر گونه ناراحتی است. اطمینان حاصل کنید که شما یا فرزندتان مقدار زیادی استراحت می کند و مقدار زیادی مایعات را بنوشید. استامینوفن (تیلنول، دیگران) ممکن است به کاهش درجه حرارت بیش از 102 F (39 C) یا درد های جزئی کمک کند. هنگام مصرف آسپرین به کودکان یا نوجوانان، احتیاط کنید. اگر چه آسپرین برای استفاده در کودکان بالای 3 سال مورد تایید قرار می گیرد، کودکان و نوجوانانی که از علائم ابتلا به ویروس یا علائم آنفلوانزا رنج می برند، هرگز نباید آسپرین مصرف کنند.

تشخیص بیماری پنجم کودکان + علل بروز آن

این به این دلیل است که آسپرین با سندرم رید، یک بیماری نادر اما بالقوه تهدید کننده زندگی، در چنین کودکان مرتبط است. این امر غیر ضروری و ضروری است تا کودک بیمار خود را جدا کند. شما نمی دانید فرزند شما عفونت پاروویروس را تا زمانی که بثورات ظاهر می شود، و در آن زمان، کودک شما دیگر مسری نیست. پیش بینی برای قرار ملاقات شما بیشترین افرادی که عفونت پاروویروس دارند، به مراقبت پزشکی نمی روند. تشخیص بیماری پنجم کودکان شما ممکن است بخواهید با دکتر خانوادگی خود صحبت کنید اگر شما یا فرزندتان در معرض پاروویروس قرار داشته باشید و یک وضعیت اساسی دارد که خطر عوارض را افزایش می دهد. قبل از انتصاب، می توانید لیستی را که شامل موارد زیر است، بنویسید: چگونه کودک یا کودک شما در معرض پارووویروس قرار می گیرد توضیحات مفصلی از علائم مشکلات پزشکی که در خانواده تان اجرا می شود مشکلات پزشکی شما یا فرزند شما در گذشته بوده است.
منابع : بیماری پنجمراه درمان بیماری پنجمعوارض بیماری پنجمتشخیص بیماری پنجم کودکاندرمان خانگی بیماری پنجمعلائم بیماری پنجم در کودکاناریتم عفونیبیماری پنجم کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی